УДОСКОНАЛЕНА МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ОБ’ЄКТНОЇ МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ DSP-SSP СИСТЕМ ЧЕРЕЗ AD EXCHANGE
Анотація
У статті проведено аналіз взаємодії DSP-SSP систем через Ad Exchange. За результатами проведеного аналізу сформовано мету наукового дослідження, яка полягає в тому, що на основі удосконаленої методики застосування об’єктної моделі взаємодії систем DSP-SSP проведено моделювання та обґрунтувати доцільність використання реалізованих платформ для автоматизації купівлі та продажу медіа контенту на світовому ринку. Для досягнення поставленої мети було з’ясовано, що Ad Exchange є посередником між DSP та SSP платформами і реалізує модуль один до багатьох. Визначено, що така система дає можливість працювати на цифровому ринку, де видавці та рекламодавці збираються разом для торгівлі цифровими рекламними ресурсами. Зроблено висновок, що Ad Exchange – автономна платформа, яка полегшує і спрощує програмну покупку оголошень. Авторами представлено модель роботи системи Ad Exchange, вказані її переваги та недоліки. Зроблено висновок, що найважливішою складовою цієї моделі є вперше запропонований авторами блок Validator, який виставляє рекламу лише для встановленого певного контингенту людей. Реалізований в моделі Validator є основною перевагою представленої в статті системи над іншими. Запропоновано удосконалену методику використання об’єктної моделі взаємодії DSP-SSP систем через Ad Exchange. Визначено, що важливою складовою для реалізації даної методики є Аналітика, яка була реалізована на DSP платформі, де клієнт може слідкувати за важливими коефіцієнтами виграшу, кліків тощо. За рахунок включення блоку Validator удосконалено відомий алгоритм роботи DSP, SSP. На основі запропонованої моделі здійснено моделювання, де реалізовано блок Validator. Зроблено висновок, що Ad Exchange є інструментом для автоматизації процесу купівлі та продажу Інтернет контенту з можливістю отримувати більший заробіток та економити час на здійснення операцій. Розроблені авторами рекомендації відстежують неякісні пропозиції і борються з ризиками.
Ключові слова: рекламні ресурси; інтернет контент; об’єктна модель; алгоритм роботи; коефіцієнти виграшу.