Моделювання оптимального місця розташування зони роздрібної торгівлі засобами ARCGIS
Анотація
Раціональне розміщення нових пунктів роздрібної торгівлі вимагає комплексного дослідження території: характеристик населення, попиту на продукцію, наявності конкурентів. Такий аналіз потребує використання сучасних інформаційних технологій, зокрема, геоінформаційних систем, за допомогою яких проводиться статистичний аналіз просторових даних, а також моделювання оптимального розміщення торгових комплексів за допомогою регресійного аналізу. У статті розглянуто картографічне моделювання розміщення автозаправних станцій в Чернігівській області. Для побудови моделей використано програмний модуль ARCGIS Spatial Analyst.
Ключові слова: геоінформаційна система, просторові дані, картографічне моделювання, статистичний аналіз, регресійний аналіз. гравітаційна модель Хаффа, ARCGIS, Чернігів